KOMUNIKAT 2/2024
KOMUNIKAT 2/2024
ZMIANA PUNKTU 5 ORAZ PUNKTU 8G REGULAMINU
JARMARKU STAROCI W PSZCZYNIE
Agencja Rozwoju i Promocji Ziemi Pszczyńskiej uprzejmie informuje, że z dniem 1 października 2024 r. następuje zmiana punktu 5 oraz punktu 8g regulaminu Jarmarku Staroci w Pszczynie dotycząca wysokości opłat.
Punkt 5 Regulaminu otrzymuje brzmienie:
Zarządca wprowadza dzienną opłatę za wynajęcie powierzchni pod stoisko handlowe wynoszącą 10,50 zł (w tym 23% VAT) za metr bieżący licząc dłuższy bok stoiska.
Punkt 6 Regulaminu - bez mian
Zarządca jest upoważniony do pobrania dziennej opłaty targowej w wysokości 4,50 zł za metr bieżący licząc dłuższy bok stoiska, zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej w Pszczynie Nr XVII/174/15 (dostępna w biurze jarmarku).
Punkt 8 g Regulaminu otrzymuje brzmienie:
Opłata za rezerwację stanowiska wynosi:
Stoisko o wymiarach 2 m x 1,5 m - 25 zł brutto
Stoisko o wymiarach 4,5 m x 1,5 m - 35 zł brutto
Stoisko o wymiarach 7 m x 1,5 m - 50 zł brutto
Zarząd Agencji Rozwoju i Promocji Ziemi Pszczyńskiej